DESIGN FUNDAMENTALS
Ed. 15
Fundamentele Designului de aceea sunt fundamentale că nu pot fi depășite nici de trenduri, nici de AI-uri și nici de vânturile schimbării.

Avem noutăți bune pentru toți cei care au așteptat, care demult și-au dorit sau chiar au scris în lista de dorințe în noaptea de Revelion. Design Fundamentals revine la Artcor într-o nouă ediție!

Cea de a 15-a ediție a cursului este de 15 ori mai actualizată, mai cizelată și mai fundamentală decât versiunea originală.

Acest curs este recomandat pentru:

  • Designeri independenți

    Învață de la cei mai buni. Alătură-te acestui curs și învață de la un designer experimentat, fondator de agenție, deținător de premii ce îi diferențiază pe cei buni de cei mulți.

  • Schimbare în carieră

    Nu este niciodată prea târziu să-ți urmezi visele și să te dezvolți într-o nouă direcție în carieră. Află care sunt cărămizile fundamentale ale designului și dezvoltă abilitățile de care ai nevoie pentru a reuși în noul tău job.

  • Antreprenori și Profesioniști în marketing

    Îmbunătățește imaginea brandului tău și ieși în evidență față de concurenți. Învață cum să creezi materiale de marketing eficiente și să îi oferi brandului tău cea mai bună imagine.

Despre curs

Durata cursului:

15 lecții a câte 2 ore

04 martie - 10 aprilie


Periodicitate:

marți: 18:30 - 20:30

joi: 18:30 - 20:30

sâmbătă: 11:00 - 13:00


Locația:

Artcor (Mediateca)


Limba de predare a cursului:

română / rusă

Design Fundamentals Ed. 15
mai vine la pachet cu:
Oaspete surpriză
Diplome „frumoase”
și o ediție specială de înmânare a acestora - cu șampanie, tort și ce mai dă Domnu’.
Cursul e prietenos
cu toată lumea (cu și fără experiență), și nu e nevoie de laptop!
Studenții edițiilor precedente
pot frecventa lecțiile repetat
Studenții ediției 15
vor putea frecventa lecțiile din viitor, pe gratis, pentru recapitulare
Studenții și profesorii AMTAP
pot aplica pentru BURSA Moldcell, prin care oferim 1 loc gratuit la curs. Costul participării este acoperit de Fundația Moldcell.

Acest curs este recomandat atât celor care doresc să devină designeri grafici și doresc să învețe bazele, cât și designerilor care doresc să afle lucruri noi.


Autorul ne va împărtăși, într-o atmosferă liberă atât bazele ce țin de teorie și istorie, componentele fundamentale ce țin de compoziție, culori, fonturi, identități, pregătirea pentru tipar cât și teme mai speciale venite din experiență, cum ar fi cum să câștigăm la festivale (și ce ne dă asta?), cum facem prezentările și vindem conceptele, cum stabilim prețul, procese de lucru, cele mai complicate și interesante studii de caz din experiența proprie și nu numai.


La finalul cursului toți participanții vor participa într-o expoziție comună de postere făcute în cadrul programului.


Clienți și Branduri cu care au lucrat Piko: EA Games, Ducati Scrambler, Coca Cola, Purcari, Call of Duty, Pizza Hut, KFC, EA Sports Bucharest, Danube Footwear, Parliament of Moldova, College of Wizardry, TV8, Bitfury, L'Oreal, Fautor ș.a.

Costul cursului
Cine predă?
Constantin Șarcov
Fondator Piko - cea mai premiată agenție locală pe plan internațional.

Constantin și-a făcut stagierile la Cohn & Jansen JWT, McCann Bucharest și Carioca.


Este membru COR și Art Directors Club of Netherlands, lector universitar în cadrul inițiativei #Profesiile Viitorului, mentor în cadrul programului Tekwill în Fiecare Școală și profesor Artcor School.

Abilități obținute în rezultatul cursului

La acest curs vei afla:

  • Design

    Bazele designului grafic și principiile fundamentale

  • Experiență de primă mână

    Cum să eviți greșelile clasice din domeniu

  • Tehnici de supraviețuire

    Cum să supraviețuiești și să excelezi într-un domeniu dominat de rechini

  • Secrete... tsss!

    Teme speciale și secrete din experiența proprie a autorului, lucruri pe care nu le înveți la universitate, nu le găsești pe pinterest și nici în cărți.

Mai ai întrebări?
Ia legătura cu noi!
Această activitate este organizată de Artcor, cu suportul oferit de Proiectul Tehnologiile Viitorului Innovate Moldova, finanțat de USAID Moldova, Embassy of Sweden și UK in Moldova, precum și Fundația Moldcell.