Pentru cine?
Designeri de nivel mediu și avansat care vor să-și perfecționeze cunoștințele și aptitudinile în domeniul Label Design, să-și încerce creativitatea în crearea unui produs experimental, să lucreze cu unii dintre cei mai experimentați profesioniști ai domeniului din țară.
ТЗ:
Participanții vor crea o etichetă de vin pentru un vin nou, experimental.
Pentru această sarcină ei vor primi un brief de descriere a vinului, poziționare, branding, segment de preț etc. dar și parametri tehnici ai etichetei.
Programul cursului:
1 lună pentru creație (5 lecții teoretice, fiecare câte 3 ore + 4 lecții practice, fiecare câte 4 ore)
1 zi de pitching (2 lecții de pregătire + 2 zile de lucru la prezentare)
1 lună pentru producție (experiență de lucru cu tipografia)
Rezultat:
După 2 luni de lucru vom avea în rezultat o serie limitată de vin brandat cu eticheta câștigătoare imprimată, lipită și în final (fingers crossed!) prezentată în cadrul Festivalului Industriilor Creative ce va avea loc în prima săptămână din iunie, la Chișinău..