Pentru cine?
Designeri de nivel mediu și avansat care vor să-și perfecționeze cunoștințele și aptitudinile în domeniul Label Design, să-și încerce creativitatea în crearea unui produs experimental, să lucreze cu unii dintre cei mai experimentați profesioniști ai domeniului din țară.
ТЗ:
Participanții vor crea o etichetă de vin pentru un vin nou, experimental.
Pentru această sarcină ei vor primi un brief de descriere a vinului, poziționare, branding, segment de preț etc. dar și parametri tehnici ai etichetei.
Programul cursului:
1 lună pentru creație (5 lecții teoretice, fiecare câte 3 ore + 4 lecții practice, fiecare câte 4 ore)
1 zi de pitching (2 lecții de pregătire + 2 zile de lucru la prezentare)
1 lună pentru producție (experiență de lucru cu tipografia)
Rezultat:
După 2 luni de lucru vom avea în rezultat o serie limitată de vin brandat cu eticheta câștigătoare imprimată, lipită și în final (fingers crossed!) prezentată în cadrul evenimentului Vernisajul Vinului, din decembrie, la Chișinău.